Koja je cijena zrakoplovnih karata?
U putničkom terminalu Zračne luke Franjo Tuđman moguće je napraviti rezervaciju i kupiti kartu za letove sljedećih zrakoplovnih kompanija:
Na šalteru prodaje karata moguće je kupiti kartu za navedene zrakoplovne prijevoznike isključivo kada ti prijevoznici imaju let u/iz Zagreba. Nije moguća kupnja karata telefonskim putem. Šalter za prodaju karata se otvara dva sata prije predviđenog vremena polijetanja pojedinog zrakoplova.
Kontakt:
e-mail: zagato@havas.net
Za informacije o cijenama zrakoplovnih karata drugih kompanija, molimo kontaktirajte izravno zrakoplovnog prijevoznika čiji letovi Vas zanimaju.
Popis svih zrakoplovnih prijevoznika čija se predstavništva ili prodajna mjesta nalaze u Zračnoj luci Franjo Tuđman.
- Aegean
- Air France
- Air Serbia
- Air Transat
- Austrian Airlines
- British Airways
- Eurowings
- FlyDubai
- Iberia
- KLM
- LOT
- Lufthansa
- Pegasus
- Qatar Airways
- Ryanair
- Turkish Airlines
Na šalteru prodaje karata moguće je kupiti kartu za navedene zrakoplovne prijevoznike isključivo kada ti prijevoznici imaju let u/iz Zagreba. Nije moguća kupnja karata telefonskim putem. Šalter za prodaju karata se otvara dva sata prije predviđenog vremena polijetanja pojedinog zrakoplova.
Kontakt:
e-mail: zagato@havas.net
Za informacije o cijenama zrakoplovnih karata drugih kompanija, molimo kontaktirajte izravno zrakoplovnog prijevoznika čiji letovi Vas zanimaju.
Popis svih zrakoplovnih prijevoznika čija se predstavništva ili prodajna mjesta nalaze u Zračnoj luci Franjo Tuđman.
Na koji način je moguće dobiti pomoć i asistenciju prilikom putovanja starije osobe ukoliko putuje bez pratnje?
Moguće je zatražiti i osigurati takvu vrstu pomoći. Prijavu vršite prilikom rezervacije karte, izravno kod zrakoplovnog prijevoznika.
Mogu li letjeti s djetetom u krilu ili trebam rezervirati drugo sjedalo?
Trebate li rezervirati zasebna sjedala za malu djecu ili ne, ovisi o vašem zrakoplovnom prijevozniku, pa provjerite kod njih kada kupujete zrakoplovne karte. Isto vrijedi i ako želite koristiti dječju sjedalicu.
Zrakoplovni prijevoznici
Zrakoplovni prijevoznici
Mogu li do ulaza u zrakoplov koristiti dječja kolica ili sjedalicu?
Pravila za unos dječjih kolica i sjedalica (nosila za djecu) razlikuju se od jedne do druge zrakoplovne kompanije. Najčešće, sklopiva dječja kolica se mogu koristiti do izlaza za ukrcaj u zrakoplov. Osoblje ih zatim označi i stavi u prtljažni prostor zrakoplova. Dječja kolica i nesklopiva kolica ili dječje nosilice obično se moraju prijaviti kao prtljaga izvan serijske, nestandardne, veličine. No, u zoni odlazaka i dolazaka, sve dok se zadržavate u putničkom terminalu, na raspolaganju su vam dječja kolica Zračne luke Franjo Tuđman. Molimo da sve detalje izravno provjerite sa svojim zrakoplovnim prijevoznikom
Zrakoplovni prijevoznici
Zrakoplovni prijevoznici
Pod kojim uvjetima je dozvoljeno samostalno putovanje maloljetne osobe?
Zračna luka Franjo Tuđman pruža usluge prihvata i otpreme putnika i prtljage, a pravila putovanja kao i dokumentaciju potrebnu za prijevoz maloljetnih osoba određuje zrakoplovni prijevoznik. U slučaju potrebe za samostalnim putovanjem maloljetne osobe upućujemo Vas da kontaktirate zrakoplovnog prijevoznika s kojim planirate let.
Koliko ranije je potrebno doći u zračnu luku prije leta?
Preporučeno vrijeme dolaska u zračnu luku za letove unutar RH je 90 minuta, a za sve ostale letove 120 minuta prije predviđenog vremena polijetanja zrakoplova.
Kada se otvaraju/zatvaraju ckeck-in šalteri za moj let?
Zrakoplovna kompanija |
Otvaranje check-in šaltera prije leta |
Zatvaranje check-in šaltera prije leta |
Aegean Airlines |
2:00 h |
0:40 h |
Air France |
2:00 h |
0:40 h |
Air Serbia |
2:00 h |
0:40 h |
Air Transat |
4:00 h |
1:00 h |
Austrian Airlines |
2:00 h |
0:40 h |
British Airlines |
2:30 h |
0:45 h |
Croatia Airlines |
2:00 h |
0:40 h |
El Al |
3:00 h |
1:00 h |
Eurowings |
2:00 h |
0:40 h |
Finnair |
2:00 h |
0:40 h |
Flydubai |
3:00 h |
1:00 h |
Iberia |
2:30 h |
0:40 h |
KLM |
2:00 h |
0:40 h |
LOT |
2:00 h |
0:30 h |
Lufthansa |
2:00 h |
0:40 h |
Norwegian Air Shuttle |
2:00 h |
0:40 h |
Qatar Airways |
3:00 h |
0:45 h |
Ryanair |
2:00 h |
0:40 h |
Trade Air |
2:00 h |
0:30 h |
Turkish Airlines |
2:30 h |
1:00 h |
Vueling Airlines |
2:00 h |
0:40 h |
Koji dokumenti su mi potrebni za putovanje?
Vaš upit se odnosi na poslove MUP-a pa sugeriramo da njih izravno kontaktirate.
Potrebni putni dokumenti / Vize
Potrebni putni dokumenti / Vize
Što se događa ukoliko propustim svoj let?
Propušteni let je velika neugodnost. Međutim, to ne znači nužno kraj vašeg putovanja. U nekim slučajevima može postojati let za vašu destinaciju istog dana. Upućujemo vas da izravno kontaktirate svog zrakoplovnog prijevoznika kako biste saznali koje su vam opcije.
Zrakoplovni prijevoznici
Zrakoplovni prijevoznici
Mogu li dobiti povrat novca za propušteni let? Pokriva li putno osiguranje propušteni let?
Vaša pitanja se odnose na zrakoplovnog prijevoznika sa kojim je planirano putovanje a ne na zračnu luku. Sve informacije potrebno je provjeriti izravno sa zrakoplovnim prijevoznikom.
Zrakoplovni prijevoznici
Zrakoplovni prijevoznici
Je li je zračna luka otvorena tijekom noći?
Zračna luka Franjo Tuđman je otvorena 24/7.
Što mi je činiti kad imam prigovor na uvjete putovanja i njihove nepravilnosti, ili kada trebam informacije i potvrde o kašnjenju ili otkazu mog leta?
Ukoliko imate opravdanu pritužbu na pitanja vezana uz uvjete putovanja i njihove nepravilnosti, za informacije ili potvrde o kašnjenju ili otkazu leta u takvim slučajevima, potrebno je kontaktirati zrakoplovnog prijevoznika s kojim je putovanje planirano.
Dodatno Vas želimo informirati, ukoliko putnik nije zadovoljan odgovorom ili uopće ne dobije odgovor od strane zrakoplovnog prijevoznika u roku od 30 dana od dana dostave svog prigovora zrakoplovnom prijevozniku, putnik može podnijeti prigovor Hrvatskoj agenciji za civilno zrakoplovstvo ili nadležnom tijelu druge države članice EU, koji će Vas detaljno uputiti na Vaša putnička prava prema zrakoplovnom prijevozniku.
Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo - Prava putnika
Lista nacionalnih tijela nadležnih za provedbu zaštite prava putnika i dodatne informacije o pravima putnika u EU možete naći na linku
Dodatno Vas želimo informirati, ukoliko putnik nije zadovoljan odgovorom ili uopće ne dobije odgovor od strane zrakoplovnog prijevoznika u roku od 30 dana od dana dostave svog prigovora zrakoplovnom prijevozniku, putnik može podnijeti prigovor Hrvatskoj agenciji za civilno zrakoplovstvo ili nadležnom tijelu druge države članice EU, koji će Vas detaljno uputiti na Vaša putnička prava prema zrakoplovnom prijevozniku.
Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo - Prava putnika
Lista nacionalnih tijela nadležnih za provedbu zaštite prava putnika i dodatne informacije o pravima putnika u EU možete naći na linku